دانلود Helidroid 3D : Full Edition v1.0.2 - بازی موبایل هدایت و کنترل هلیکوپتر
 
دانلودنما
فراتر از انتظار شما....

 

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 17.2 مگابایت

 

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.

لینک:http://dl.asandownload.com/mobile/android/game/Helidroid.3D.Full.Edition.v1.0.2.apk_www.AsanMob.com.zip

راهنمای دانلود:

پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً IDM استفاده کنید.
• فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

• چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. در فایل های بسیار حجیم که به چند بخش تقسیم شده اند دقت کنید در هنگام بازگشایی بر روی کدام یک از قسمت ها پیغام خطای CRC داده می شود سپس برای دانلود مجدد فقط همان قسمتی که خراب دانلود شده است را دانلود نمائید.
• فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمت iso. هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزار Nero و یا UltraIso بر روی سی رایت شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, :: 14:35
عرفان قدیرزاده

درباره وبلاگ


شما میتوانید در این وبلاگ تبلیغات خود را نمایش دهید! برای نمایش بنر خود به این ایمیل www.perfectmahoo@ymail.com یک ایمیل بفرستید و همراه آن کد بنر خود را نیز بگذارید تا بنر شما در سایت ما قرار گیرد!
آخرین مطالب
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس zt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.