دانلود برنامه افزایش بازدید با بازده بسیار بالا
 
دانلودنما
فراتر از انتظار شما....
شاید خیلی از شما ها بگویید که ما چگونه می توانید آمار سایت یا وبلاگ خود را بالا ببریم بدون این که هیچگونه هزینه ای کنیم و یا این که تلاش زیادی کنیم. بعضی از شما ها نیز به این فکر رسیدند که زمانی که کاربر وارد سایت شد صفحه بعد از چند دقیقه یا ثانیه رفرش شود تا آمار به جای این که یک نفر بالا رود برای مثال پنج نفر بالا رود. به نظر شما این کار برای شما مفید است ولی اشتباه فکر می کنید، چون صفحه خود به خود رفرش می شود و کاربر هر زمان که لود صفحه نگاه می کند فکر می کند که صفحه هنوز لود نشده و این را یک نقص سایت شما می داند و از چشم کاربر خود می افتید. هم چنان موتور های جستجو نیز به چنین صفحاتی که دیر لود می شوند یا که از چنین کد هایی استفاده می کنند رتبه نمی دهد و . . .

ولی اگر شما از یک برنامه جدا از قالب برای افزایش بازدید خود استفاده نمایید هیچ یک از این مشکلات پیش نخواهد آمد.

این برنامه افزایش بازدید، بسیار سبک و  دارای محیط کاربری آسان است و طریقه کار با آن بسیار راحت هست. آماری که این برنامه برای شما اختصاص می دهد بسیاز بالا هست. اگر سرعت اینترنت شما و سرعت لود سایت شما بالا باشد در هر 2 ثانیه 1 بازدید خواهید داشت که می توان گفت سایت شما در روز 50000 بازدید فقط از این برنامه در یک کامپیوتر می تواند دریافت نماید.


منبع : http://pi3idl.rozblog.com]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
14 دی 1391برچسب:, :: 14:14
سیدعرفان جمالی

درباره وبلاگ


شما میتوانید در این وبلاگ تبلیغات خود را نمایش دهید! برای نمایش بنر خود به این ایمیل www.perfectmahoo@ymail.com یک ایمیل بفرستید و همراه آن کد بنر خود را نیز بگذارید تا بنر شما در سایت ما قرار گیرد!
آخرین مطالب
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس zt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.