فروش غیرقانونی اطلاعات 1.5 میلیون کاربر فیس‌بوک
 
دانلودنما
فراتر از انتظار شما....

 

طبق گزارش کارشناسان امنیتی، یک هکر روسی اطلاعات اشتراک یک و نیم میلیون کاربر شبکه اجتماعی فیس‌بوک را به فروش گذاشته است. طبق گزارش کارشناسان امنیتی، یک هکر روسی اطلاعات اشتراک یک و نیم میلیون کاربر شبکه اجتماعی فیس‌بوک را به فروش گذاشته است.
به گزارش ایسنا، بر طبق گزارش شرکت امنیتی iDefense وری ساین، قیمت فروش برای هزار اشتراک با 10 دوست یا بیش‌تر 25 دلار و 45 دلار برای هزار اشتراک صاحب بیش از 10 دوست است.
در حالی که خود اشتراک‌ها به اندازه کافی اطلاعات شخصی برای مهیا کردن زمینه سرقت هویت ندارند اما برای برخی ترفندهای مهندسی اجتماعی که می‌توانند اطلاعات مهم بیش‌تری از کاربر به دست آورند، کافی هستند. همچنین به گفته محققان، ممکن است برای انتشار نرم‌افزار از طریق شبکه دوستان آلوده شده کاربر مورد استفاده قرار بگیرند.
این اطلاعات توسط هکری به‌نام kirllos در یک اجتماع آنلاین در روسیه یافته شده‌اند و برمبنای آمار رسمی وجود 400 میلیون کاربر در فیس‌بوک، اطلاعات اشتراک به سرقت رفته به چهار دهم یک درصد از کل کاربران این شبکه اجتماعی تعلق دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
19 آذر 1391برچسب:, :: 14:39
سیدعرفان جمالی

درباره وبلاگ


شما میتوانید در این وبلاگ تبلیغات خود را نمایش دهید! برای نمایش بنر خود به این ایمیل www.perfectmahoo@ymail.com یک ایمیل بفرستید و همراه آن کد بنر خود را نیز بگذارید تا بنر شما در سایت ما قرار گیرد!
آخرین مطالب
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس zt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.