دانلود Hitman: Absolution - بازی هیتمن: به دنبال بخشایش
 
دانلودنما
فراتر از انتظار شما....

او یک قاتل است. به صورت قراردادی افراد مختلفی را می کشد. او در آزمایشگاه های مختلف رشد کرده و اکنون به فردی تبدیل شده که احساس را در کارش دخالت نمی دهد و در کمال خونسردی جان انسان ها را می گیرد. او فرشته سیاهپوش مرگی است که بی صدا می آید و بدون گذاشتن ردی از خودش، ناپدید می شود. او را با بارکدی که در پشت سرش قرار دارد می شناسیم. مأمور 47 به ظاهر یک مرد بسیار با شخصیت می آید، اما او اتفاقات زیادی را تجربه و سختی های زیادی را تحمل کرده است. ما شاهد سرگذشت او بوده ایم و می دانیم که 47 دست به چه کارهایی زده، اما ماجراهای او همچنان ادامه دارد. اینبار 47 به دنبال بخشش می گردد. او می خواهد در نسخه جدید سری بازی های Hitman، به شخص دیگری تبدیل شود تا مورد عفو قرار گیرد.
خرید پستی این بازی زیبادر 3 دی وی دی به صورت کاملا اورجینال همراه با گارانتی فقط با قیمت 7,500 تومان

دانلود در ادامه مطلب ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
16 آذر 1391برچسب:, :: 8:22
سیدعرفان جمالی

درباره وبلاگ


شما میتوانید در این وبلاگ تبلیغات خود را نمایش دهید! برای نمایش بنر خود به این ایمیل www.perfectmahoo@ymail.com یک ایمیل بفرستید و همراه آن کد بنر خود را نیز بگذارید تا بنر شما در سایت ما قرار گیرد!
آخرین مطالب
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس zt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.