دانلود سریال The Walking Dead فصل 3 اپیزود 3
 
دانلودنما
فراتر از انتظار شما....

دانلود فصل سوم The Walking Dead با کیفیت خارق العاده – 480p

فصل سوم قسمت 3 اضافه شد + زیرنویس پارسی

 

اطلاعات کامل : IMDB
منتشر کننده فایل: گروه بدو دانلود
فرمت :  MKV

حجم :150 & 300 مگابایت

وضیعت پخش:شروع فصل سوم

محصول:امریکا

زیان:انگلیسی

امتیاز: ۸٫۷/۱۰

ژانر: تخیلی , ترسناک , هیجانی , اکشن , رازالود

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان : نویسنده و کارگردان سریال فرانک دارابونت می باشد که یکیاز آثار سینمایی اوبه نام رستگاری در شاوشنگ نام برد که جزو ۲۵۰ برتر فیلم دنیا میباشد.Walking Dead همونطور که از قبل پیش بینی میشد مورد توجه اکثر بیینده ها قرار گرفته و بعد از پخش قسمت اول تونسته آمار ۵٫۳ میلیون بیینده در شبکه ی AMC رو بدست بیاره و پُر بیننده ترین سریال تاریخ این شبکه لقب بگیره. همچنین این سریال در روز اول از سایت معتبر imdb امتیاز ۹٫۵ از ۱۰ را گرفته است داستان سریال درباره ی معاون کلانتر ریک گریمز هست که در حادثه ی تعقیب و گریز خلافکارها مورد اصابت گلوله قرار میگیره و به کُما میره .چند ماه بعد اون در حالی بهوش میاد که هیچکس در اون بیمارستان وجود نداره و وقتی از اون محوطه خارج میشه با انبوهی از جسد های مُرده روبرو میشه .اون همه جا رو میگرده و برای پیدا کردن زن و پسرش به خونه مراجعه میکنه ولی هیچکس در اون شهر نیست و متوجه میشه که اکثر اهالی اون شهر و شهرهای اطراف بر اثر اتفاقی به زامبی تبدیل شدن و اون برای پیدا کردن زن و پسرش و نجات یافته های دیگه راهی شهر دیگه میشه و …

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
18 آبان 1391برچسب:, :: 20:3
سیدعرفان جمالی

درباره وبلاگ


شما میتوانید در این وبلاگ تبلیغات خود را نمایش دهید! برای نمایش بنر خود به این ایمیل www.perfectmahoo@ymail.com یک ایمیل بفرستید و همراه آن کد بنر خود را نیز بگذارید تا بنر شما در سایت ما قرار گیرد!
آخرین مطالب
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس zt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.