دانلودنما
فراتر از انتظار شما....

 

طبق گزارش کارشناسان امنیتی، یک هکر روسی اطلاعات اشتراک یک و نیم میلیون کاربر شبکه اجتماعی فیس‌بوک را به فروش گذاشته است. طبق گزارش کارشناسان امنیتی، یک هکر روسی اطلاعات اشتراک یک و نیم میلیون کاربر شبکه اجتماعی فیس‌بوک را به فروش گذاشته است.
به گزارش ایسنا، بر طبق گزارش شرکت امنیتی iDefense وری ساین، قیمت فروش برای هزار اشتراک با 10 دوست یا بیش‌تر 25 دلار و 45 دلار برای هزار اشتراک صاحب بیش از 10 دوست است.
در حالی که خود اشتراک‌ها به اندازه کافی اطلاعات شخصی برای مهیا کردن زمینه سرقت هویت ندارند اما برای برخی ترفندهای مهندسی اجتماعی که می‌توانند اطلاعات مهم بیش‌تری از کاربر به دست آورند، کافی هستند. همچنین به گفته محققان، ممکن است برای انتشار نرم‌افزار از طریق شبکه دوستان آلوده شده کاربر مورد استفاده قرار بگیرند.
این اطلاعات توسط هکری به‌نام kirllos در یک اجتماع آنلاین در روسیه یافته شده‌اند و برمبنای آمار رسمی وجود 400 میلیون کاربر در فیس‌بوک، اطلاعات اشتراک به سرقت رفته به چهار دهم یک درصد از کل کاربران این شبکه اجتماعی تعلق دارند.



           
19 آذر 1391برچسب:, :: 14:39
سیدعرفان جمالی

3بار ازدواج و 2بار طلاق در یک هفته !

یک زوج چینی درشهر ساحلی نینگبو سیتی درشرق چین با چندین بار طلاق درسال گذشته رکورد جدید طلاق را درکتاب رکوردهای گینس بجای گذاشتند .

یک زوج چینی درشهر ساحلی نینگبو سیتی درشرق چین با چندین بار طلاق درسال گذشته رکورد جدید طلاق را درکتاب رکوردهای گینس بجای گذاشتند .
به گزارش واحد مرکزی خبر ، روزنامه چاینا دیلی دراینترنت نوشت : این زوج چینی دریک هفته به علت وجود ایراداتی درتوافقنامه تقسیم املاک ، سه بار طلاق گرفتند و دوبار ازدواج کردند.
این زن و شوهر به علت ازمیان رفتن علاقه طرفین به یکدیگردرچهاردهم جولای 2009 نخستین طلاق خود را ثبت کردند .
این درحالی است که دربعد از ظهر همان روز برای ازدواج دوباره درخواست کردند.
گفته شده است که این زوج آپارتمانی به ارزش دو میلیون یوان درتملک داشتند (دویست و نودو سه هزار دلار) که به علت شکست های تجاری همسر مرد چینی یک میلیون بدهکاری ببار آورده بود .
به همین علت درپی توافق بعمل آمده در تقسیم املاک زن بدهکار کاملا مفلس شد.
از سوی دیگر به علت برخی اشتباهات و بی دقتی ها توافق طلاق دوبار بی اعتبار گشت و این زوج مجبورشدند دوبار دیگر به ازدواج با یکدیگر تن دردهند .
این زوج چینی درنهایت از یکدیگر طلاق گرفتند و درهمان زمان از سوی دادگاه احضار شدند.
فرد طلبکار شکوائیه ایی تسلیم کرد مبنی براین ادعا که این زوج به منظورفرار از پرداخت دیون معوقه شان با فریب دادن به طلاق مبادرت کردند.
پس از آنکه فرد طلبکار طلبش را پس گرفت مسئله دردادگاه فیصله پیدا کرد .



           
19 آذر 1391برچسب:, :: 14:39
سیدعرفان جمالی

 

تغییر جنسیت یک بازیگر زن سینما

"سامان" ارسطو که تا یکسال قبل با نام "فرزانه" ارسطو شناخته می‏شد، پس از عمل جراحی که اواخر فروردین ماه انجام داد به گفته خود، رویای 42 ساله‏اش را تحقق بخشید و با تغییر جنسیت، به برخی ازمشکلات روحی ـ روانی خود غلبه کرد.
به گزارش جهان، وی پیش از این در فیلم‏هایی همچون "سربازهای جمعه"، "حکم"، "تیغ‏زن"، "تسویه حساب" و "استشهادی برای خدا" با چهره‏ زنانه بازی کرده است.

قبل از عمل

این بازیگر سینما در گفت‏و‏گویی که چندی پیش بایک هفته‏ نامه انجام داده بود، اظهار کرده « از بچگی متوجه شده که بدنش متعلق به خودش نیست این موضوع را بارها به اطرافیان خود گوشزد کرده بود اما این موضوع بی‏تفاوتی سایرین را به دنبال داشت.


بعد از عمل

ارسطو یکبار در 24 سالگی به اصرار خانواده ازدواج کرد و بعد از یک روز زندگی با شوهر، از او جدا شد.

"فرزانه" در این مقطع به قطعیت رسید که جنسیت او باید تغییر کند و با روانشناس و روانپزشکان نیز گفت‏وگوهایی انجام داد تا اینکه اواخر فروردین ماه به کمک یکی از بازیگران سرشناس سینما موفق به پرداخت هزینه‏های عمل شده و بدین ‏ترتیب تغییر جنسیت داد.

وی هم اکنون از این اقدام که بسیاری آن را جسارت آمیز می‌‏خوانند راضی است و با ازدواج مجدد با یکی از فعالان عرصه تئاتر به زندگی عادی مشغول می‌باشد.

یادآور می‌شود، ارسطو در تازه ترین کار خود ـ آناهیبتا ـ با چهره‏ای مردانه جلوی دوربین رفته است.


           
19 آذر 1391برچسب:, :: 14:39
سیدعرفان جمالی

گوگل روز گذشته امكانات جديد و جالبي را به سرويس نقشه خود افزود كه با استفاده از آن مشاهده سه بعدي قسمت‌هايي از كره زمين ممكن مي شود.

به گزارش «طلبه بلاگ» به نقل از سي نت، اين قابليت كه earth view نام دارد، با استفاده از نرم افزاري طراحي شده كه توانايي سه بعدي سازي تصاوير را در محيط ساده مرورگرهاي اينترنتي دارد.

براي دسترسي به اين قابليت كاربران بايد يك پلاگين را به مرورگر خود اضافه كنند و سپس از امكانات Earth view لذت ببرند. اين پلاگين را گوگل در سال 2008 عرضه كرده بود. با افزودن اين پلاگين و با كمك موشواره مي توان بر روي تصاوير ساختمان‌ها، آسمان خراش ها، برخي بناهاي تاريخي، كوه‌ها و دره ها زوم كرد و از نماي بالا اجزاي آنها را به طور سه بعدي مشاهده كرد.

همچنين مشاهده سه بعدي اين تصاوير از يك زاويه خاص و مطابق خواست كاربر نيز ممكن است.
گوگل مي گويد اگر چه دقت اين تصاوير در حال حاضر در حد خوبي است ولي هم اين دقت را در آينده افزايش مي دهد و هم بر تعداد تصاوير سه بعدي قابل دسترس از اين طريق خواهد افزود.



           
19 آذر 1391برچسب:, :: 14:39
سیدعرفان جمالی

همزمان با افزایش بدافزارها، کرم‏های اینترنتی و تروجان‏ها، هکرها و سارقان اطلاعات همواره به دنبال راههایی به منظور سرقت اطلاعات و دسترسی به حسابهای بانکی و گاهی بوجود آوردن اختلالات الکترونیکی بوده‏اند.

 

در این بخش نگاهی کوتاه به ۱۰ ویروس خطرناک کامپیوتری از آغاز فعالیت کامپیوتر‏ها تا به حال به نقل از تلگراف خواهیم داشت:

۱



           
19 آذر 1391برچسب:, :: 14:39
سیدعرفان جمالی

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

 


Chess3D يك بازي شطرنج سه بعدي بسيار جذاب كه شما مي توانيد با كامپيوتر بازي كنيد و قدرت خود را با آن محك بزنيد . بازي مهيج شطرنج Chess3D با گرافيك بسيار بالا و به صورت سه بعدي امكان بازي كردن شما را با كامپيوتر يا به صورت دونفره را مهيا مي سازد. بازي شطرنج ، يک بازي عالي فکري است که همه شما تقريبا با ساز و کار آن آشنا هستيد. اما بازي که اينجا مي بينيد ، يک بازي معمولي نيست . اينجا محيطي سه بعدي در اختيار شما ست که امکان انتخاب نوع مهره و تخته براي شما فراهم است . مثلا بازي کردن در محيط سياه چاله ، قرون وسطا و قبرستان چه حسي را به شما مي دهد؟ در عين حال اگر بخواهيد با رايانه بازي کنيد ، بايد تجربه صدها نوع بازي را بهمراه داشته باشيد تا پيروز از ميدان خارج شويد. شَطرَنج بازی دو نفره‌ای است که بر روی یک صفحه با ۶۴ خانه (۳۲ خانه سیاه و ۳۲ خانه سفید) به وسیله ۳۲ مهره (۱۶ مهره سفید و ۱۶ مهره سیاه) انجام می‌شود.برخی شطرنج را یک سرگرمی می‌دانند و عدّه‌ای دیگر آن را یک ورزش رزمی ذهنی محسوب می‌کنند. موفقیت در این ورزش بیش از هر چیز به توان تحلیل و فهم انتزاعی ذهن وابسته‌است. واژه «شطرنج» تلفظ فارسی «چاتورانگا» است، کلمه‌ای که در زبان سانسکریت برای نام گذاری این بازی به کار برده می‌شود، هند جایی‌ست که معمولاً از آن به عنوان نخستین زادگاه این بازی یاد می‌شود. اگر چه بازیهای مشابهی در کره، چین، ژاپن و تایلند رواج داشته، اما شطرنج امروزی به این بازی هندی برمی گردد که در دوره ساسانیان وارد ایران شده و آنگاه در کشورهای اسلامی، اروپا و روسیه تکامل پیدا کرده‌است.صفحهٔ شطرنج یک صفحهٔ مربع ۸ در ۸ خانه است یکی در میان سیاه و سفید هستند. ستون‌های عمودی روبه‌روی شطرنجبازان با حروف الفبا (از A تا H) و ردیف‌های افقی با اعداد (1 تا 8) مشخص می‌شوند.۱۶ مهره‌ سفید در ۱۶ خانه دو ردیف یک و دو و ۱۶ مهره‌ سیاه هم در ۱۶ خانه دو ردیف هفت و هشت قرار می‌گیرند، صفحه حتما بایستی طوری قرار گیرد که اولین خانه سمت راست هر دو شطرنجباز سفید باشد.



           
19 آذر 1391برچسب:, :: 14:39
سیدعرفان جمالی

منبع : www.AsanDownload.com

 


نرم افزار جستجوگر و نابودگر اسپای بات (Spybot Search & Destroy)، برای پیدا کردن و حذف انواع مختلفی از بدافزارها، جاسوس افزارها و تبلیغ افزارها استفاده می شود. علاوه بر این مرورگرهای اینترنت را نسبت به آلودگی با بدافزارهای شناخته شده، ایمن می کند. نصب و آپدیت (به روز رسانی) اسپای بات رایگان بوده و در تمامی نسخه های ویندوز قابل اجرا است.اسپای بات (Spybot Search & Destroy) یک نرم افزار شناخته شده و مطمئن برای مقابله با بدافزارها، جاسوس افزارها و تبلیغ افزارها است. اين برنامه مي تواند انواع مختلف جاسوسها را در سيستم شما شناخته و حذف نمايد. جاسوسها، تهديدات نسبتاً ناشناخته اي هستند كه برنامه هاي ضد ويروس هنوز آنها را تحت پوشش بازدارندگي خود ندارند. اگر در اينترنت اكسپلورر خود ، ميله ابزاري را مشاهده نموديد كه بدون دخالت شما نصب شده باشد، اگر مرورگر شما دچار انقطعا كاري مي گردد و يا اگر صفحه آغازين مرورگر شما بدون اطلاعتان تغيير يابد، پس حتماً سيستمتان شما آلوده به جاسوس شده است. اما حتي اگر هيچيك از اين حالتها را نيز مشاهده ننمائيد، باز هم امكان اينكه آلودگي به جاسوسها پديد آمده باشد نيز وجود دارد. چرا كه ، جاسوسهاي نافذ ديگري دائم در تلاش هستند كه رفتار وبگردي شما را رديابي نموده ، نموداري از نحوة بازاريابي بر روي شما را به شركتهاي تبليغاتي بفروشند.
جاسوس چيست ؟ به عبارت ساده ، جاسوسها نرم افزارهائي هستند كه اطلاعات قابل تشخيص فردي را از كامپيوتر شما به جائي در اينترنت ارسال مي نمايند بدون اينكه شما از اينكار آنها خبري داشته باشيد .اين برنامه ها از نوعي نيستند كه خودتان اقدام به نصب آنها نمائيد . بلكه افزودنيهائي كوچك هستند كه گاهاً قادر به جلوگيري از نصب آنان در حين نصب نرم افزاري ديگر هستيد. در بيشتر موارد متون تعيين شرايط كاربري ، مطالبي را مربوط به حفظ حق انحصار شما ابراز مي دارند . ولي معمولاً كاربران اين متون را كاملاً مطالعه نمي كنند و هرگز متوجه نمي شوند كه نرم افزار مربوطه جاسوسهائي را بهمراه خود وارد سيستم مي نمايند . نوع ديگر اين برنامه ها با تهديدات كمتر ، تبيلغات ( Adware ) مي باشد . اين دسته شبيه جاسوسها مي باشد اما اطلاعاتي را از سيستم شما به جائي ارسال نمي نمايد. حداقل گردآورندة اطلاعات آن برنامه قول عدم انتشار اطلاعات را مي دهد. در مقابل اين خصوصيت نسبتاً مناسب، انبوه اطلاعات كاربري در يكجا جمع مي شود . همچنين، از آنجائيكه جاسوسها سيستم شما را با هدفي مشخص براي ديگري مورد دسترس قرار مي دهند و ارائه دهندة تبليغاتي متناسب با رفتار شما هستند، معمولاً تبليغات از اثرات جانبي جاسوسها مي باشند. نوع ديگري از برنامه هاي اينچنيني كه در طبقه بندي جاسوسها جاي كمي گيرند، كوكي هاي رهگير هستند. كوكي ها در سرتاسر اينترنت و در اماكن مفيد و كم فايده كاربرد دارند. شركتهاي تبليغاتي عموماً كوكي ها را در جاهائي ذخيره مي كنند كه مرورگر شما بنرها را از آنها بارگيري مي نمايند. در آن حالت اگر آن كوكي دربردارندة يك راهنما ( GUIDE ) باشد، آن شركت متوجه هر مي شود كه شما از چه سايتهائي ديگر كه داراي تبليغات آنها مي باشد ديدن كرده ايد.
تبلیغ افزار: یک معادل پیشنهادی برای کلمه انگلیسی Adware (Advertising-supported software) است و به هر نرم افزاری که پیام های تبلیغاتی در کامپیوتر نمایش دهد، گفته می شود. بعضی از تبلیغ افزارها عملکردی مشابه جاسوس افزار دارند و امنیت سیستم را به خطر می اندازند. علاوه بر این بسیار از تبلیغ افزار ها سبب کند شدن سیستم عامل کامپیوتر شما شده و از منابع سیستمی شما بدون اطلاع و اجازه استفاده می کنند.
بدافزار: به هر نرم افزاری که بدون اجازه، قصد آسیب رسانی یا کنترل عملکرد کامپیوتر را دارد، گفته می شود. برای مثال کرم ها و تروجان ها جزو این گروه هستند.
جاسوس افزار: برنامه ای است که وظیفه جمع آوری اطلاعات خصوصی (مثلا رمزهای عبور) و عادت های اینترنتی (مثلاً تاریخچه سایت هایی که رفته اید)، نگه داری و فرستادن آنها به سازنده نرم افزار را دارد. جاسوس افزارها نیز مانند بدافزارها به صورت مخفی و دائمی در سیستم عامل آلوده شده، در حال اجرا (Run) هستند.



           
19 آذر 1391برچسب:, :: 14:39
سیدعرفان جمالی

نرم افزار ArtCursors 5.16 نرم افزاری کاربردی در زمینه ساخت و ویرایش نشانه گر موس شامل بیش از ۱۶ میلیون رنگ با قابلیت پشتیبانی از فرمت های png sur ani icoicpr wmf emf bmp wbmp jpg gif tga xbm xpm به منظور ساخت اشاره گر موس می باشد.

 ساخت و ویرایش نشانه گر موس با ArtCursors v5.18 (قابل حمل)

 

فرمت:exe

http://dl.OnlyDownload.ir/2010/images/chart_pie.pngحجم: ۲,۳۴ MB

http://dl.OnlyDownload.ir/2010/images/down.pngدانلود

http://dl.OnlyDownload.ir/2010/images/lock.pngرمزفایل:www.onlydownload.ir



           
19 آذر 1391برچسب:, :: 14:39
سیدعرفان جمالی

Google Chrome v4.0.288.1 مرورگری بی نظیر و پرسرعت با نام Google Chrome v4.0.288.1 (قابل حمل)  از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.



           
19 آذر 1391برچسب:, :: 14:39
سیدعرفان جمالی
درباره وبلاگ


شما میتوانید در این وبلاگ تبلیغات خود را نمایش دهید! برای نمایش بنر خود به این ایمیل www.perfectmahoo@ymail.com یک ایمیل بفرستید و همراه آن کد بنر خود را نیز بگذارید تا بنر شما در سایت ما قرار گیرد!
آخرین مطالب
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس zt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.