دانلودنما
فراتر از انتظار شما....

نرم افزارهای آفیس برای همه شناخته شده است و نیازی به ارائه توضیحات اضافی نیست. همانطور که میدانید آفیس یکی از پرکاربردترین نرم افزارها می باشد و اگر روی سیستم نصب نباشد مسلما در طول کار با آن با مشکلاتی برخورد خواهید کرد. به هرحال امروزه با افزایش استفاده از حافظه های فلش امکاناتی وارد مصرف شده است که میتواند مشکلات فراوانی را رفع کند. یکی از این مشکلات که نصب نبودن آفیس روی سیستم های مورد استفاده می باشد نیز با داشتن یک فلش مموری و حافظه USB قابل رفع است. دانلودها مجموعه آفیس قابل حمل و مخصوص حافظه های USB را فراهم آورده است که درون این مجموعه نرم افزارهای محبوب آفیس نسخه ۲۰۰۷ یعنی Word ، Excel ، Access  Powerpoint ، Picture Manager ، Clip Organiser و Diagnostics وجود دارد. با دانلود این مجموعه و قرار دادن آن روی حافظه usb خود میتوانید در هرجا آفیس ۲۰۰۷ را به همراه داشته باشید.

برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید!



           
شنبه 15 مهر 1391برچسب:, :: 15:43
سیدعرفان جمالی

Process Explorer نرم افزاری رایگان و کاربردی جهت مشاهده و مدیریت نرم افزارها و DLL هایی است که در حال اجرا در ویندوز هستند و میتواند اطلاعات جامعی درباره آنها در اختیار کاربر قرار دهد. این نرم افزار دارای تمامی خصوصیات Task Manager ویندوز و همچنین دارای ابزارهای پیشرفته ای جهت شناسایی و رفع مشکلات سیستم عامل و دیگر برنامه ها میباشد . این نرم افزار علاوه بر اینکه امکان نمایش نرم افزارها و dll های در حال اجرا را نمایش میدهد به نوعی این امکان را به کاربر میدهد تا با بررسی dll ها و و جستجوی آنها از طریق اینترنت به ماهیت آنها پی ببرد و در صورت مشکوک بودن به تروجان آنها را غیرفعال سازد. Process Explorer در دو حالت handle-mode و DLL-mode کار میکند، که در هر دو حالت اطلاعات مختلفی در مورد پردازش ها و سرویس های اجرا شده در سیستم را نشان میدهد. به عنوان مثال میتواند برنامه هایی که موجب غیر فعال شدن و باز نشدن دیگر برنامه های میشوند را نشان دهد و همچنین خط های فرمان در هنگام باز کردن یک برنامه را به نمایش گذارد. به طور کل این برنامه تکمیل کننده Task Manager اصلی ویندوز است و جهت مدیریت بهتر روی سیستم عرضه شده است و میتواند حتی اطلاعاتی را نشان دهد که در اکثر برنامه های رفع اشکال سیستم قابل نمایش نیستند.

برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید!



           
شنبه 15 مهر 1391برچسب:, :: 15:35
سیدعرفان جمالی

Hide Folders نرم افزاری با قدمت بسیار زیاد است که از سال ۲۰۰۱ نسخه های آن در حال انتشار می باشد. این نرم افزار قدرتمند مخصوص محافظت از فایل ها و فولدرها با ایجاد محدودیت هایی نظیر مخفی کردن و قفل گذاشتن روی آنها می باشد. توسط این نرم افزار کاربران میتوانند به راحتی هر تعداد فایل و فولدرها را که میخواهند از دسترس دیگران دور نگهدارند. این نرم افزار علاوه بر قابلیت مخفی کردن فایل ها و فولدرها و قرار دادن پسورد روی آنها ، میتواند محدودیت هایی نظیر جلوگیری از حذف شدن و یا فقط قابل خواندن بودن فایل ایجاد کند. قابلیت فقط قابل خواندن بودن (Read Only) ضمن اینکه از حذف شدن آن فایل یا فولدر جلوگیری میکند از ویرایش آن فایل یا فولدر نیز جلوگیری به عمل می آورد. نرم افزار از فرمت های NTFS, FAT32, exFAT و FAT پشتیبانی میکند. برای دستیابی به نرم افزار نیاز به پسورد است و جز شما کاربر دیگری نمیتواند بر نرم افزار کنترل داشته باشد. در حالت safe mode نیز تنظیمات به خودی خود باقی خواهند ماند. همچنین برای پاک کردن نرم افزار نیز نیاز به پسورد خواهد بود. برای سرعت انجام کارها میتوانید کلید میانبر نیز تعریف کنید.

برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید!



 

SpyBot Search & Destroy نرم افزاری برای شناسایی ربات های جاسوسی ، تروجان ها ، کی لاگرها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم می باشد. این نرم افزار در مواقعی که هیچ نرم افزار آنتی ویروسی قادر به شناسایی و حذف این چنین فایل های نیست میتواند به عنوان نرم افزار ضروری روی سیستم نصب شود و به جستجو و حذف ابزارهای جاسوسی ذکر شده بپردازد. اگر کامپیوترتان ویروسی شده است یا احساس میکنید که نرم افزارهای جاسوسی بر روی آن فعال شده است ولی عکس العملی از آنتی ویروس نصب شده روی ویندوزتان مشاهده نمیکنید ، SpyBot Search & Destroy میتواند انتخاب خوبی برای یافتن تروجان ها و ابزارهای جاسوسی باشد که توسط آنتی ویروس ها شناسایی نمی شوند. این نرم افزار به صورت کامل و جزئی نسبت به جستجو هارد دیسک اقدام میکند و همچنین با جستجوی دقیق نواحی رجیستری و سیستمی ویندوز نسبت به یافتن فایل های جاسوسی اقدام میکند. قبل از جستجو با ایجاد نسخه پشتیبان از رجیستری ویندوز این اعتماد را ایجاد میکند تا در صورت خرابی رجیستری امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. همچنین این نرم افزار با محافظت از کوکی ها از جاسوسی و سرقت اطلاعات از این طریق جلوگیری به عمل خواهد آورد.

برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید!

 

 

 



           
جمعه 14 مهر 1391برچسب:, :: 16:22
سیدعرفان جمالی

Diskeeper نرم افزاری حرفه ای برای بهینه سازی هارد دیسک و در نتیجه بهینه شدن کل سیستم می باشد. از آنجا هارد دیسک یکی از ارکان اصلی هر سیستم به شمار می رود ، با بهینه بودن آن عملا یک بهینه سازی کلی انجام داده اید. این نرم افزار حرفه ای با دارا بودن ابزارهایی جهت یکپارچه سازی هارد دیسک و بهبود دسترسی به فایل ها ، سرعت ویندوز و پروسه ها را افزایش میدهد زیرا که با انجام اعمال بهینه سازی روی هارد دیسک دسترسی به فایل ها توسط سیستم سریعتر و آسان تر انجام می شود و در نهایت باعث افزایش سرعت ویندوز می شود. Diskeeper مجهز به موتور قدرتمند دیفرگمنت یا یکپارچه سازی است به این ترتیب با مرتب سازی فایل ها تا ۸۵درصد باعث افزایش دسترسی به فایل خواهد شد. همین مورد موجب سرعت بارگزاری ویندوز و بازشدن نرم افزارهای دیگر خواهد شد. در نسخه جدید این نرم افزار ضمن بروزرسانی ظاهر امکانات جدیدی جهت مانیتورینگ هارد دیسک برای حفظ و نگهداری بهتر آن و افزایش طول عمر هارد دیسک تعبیه شده است. همچنین باتوجه به گسترش هارد دیسک های SSD برای این نوع هارد دیسک ها نیز امکانات خوبی جهت بهینه سازی و بررسی آنها اضافه شده است.

برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید!



این بازی که به سبک وارکرافت هست بسیار جذاب است و حجمش هم کمه میتونین راحت دانلودش کنین!

برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید!



           
جمعه 14 مهر 1391برچسب:, :: 13:0
سیدعرفان جمالی

 

هم اکنون فیفا 2013 با گرافیکی بسیار بالا در خدمت شماست!

واقعا این نسخه تکه و آدم نباید اونو از دست بده!

هرچی د مورد فیفا2013 بگم کمه و هیچ وقت نمیشه اونو با نسخه های دیگه ی فیفا مقایسه کرد!

پس وقت رو تلف نکنید و روی تصویر زیر کلیک کنید تا دانلود به و بعد از نصب بشینین و ساعت ها بازی کنید!

منبع:www.school-proxer.net



این بازی یکی از بازی هایی هست که با گرافیکی بسیار پایین می باشد اما بسیار هیجان انگیز و معتاد کننده است و مراحل زیادی هم داره.

واقعا این بازی زیبا و هیجان انگیز ارزش دانلود کردن رو داره پس روی تصویر زیر کلیک کنید!



نام آشنایی در نرم افزارهای مدیریت دانلود محسوب می شود که باتوجه به امکانات و قابلیت های بالایش به عنوان نرم افزاری رایگان و خارج از دردسرهای کرکینگ طرفداران زیادی دارد. این نرم افزار از نظر دانلود فایل ها همانند IDM پرسرعت عمل میکند که میتواند ۶ تا ۱۰ برابر سرعت دانلودتان را افزایش دهد. مسلما اگر از مدیریت دانلود مرورگرها استفاده میکنید ، FlashGet میتواند به راحتی لذت دانلود را برایتان فراهم کند. نصب ساده و آسان در کنار سازگاری با مرورگرهای مختلف FlashGet را به انتخاب خوبی بدل میکند. یکی از قابلیت های خوب این نرم افزار زمانی مشخص می شود که کاربر با کپی کردن لینک دانلود پنجره کوچکی باز می شود تا دانلود سریع را برای کاربر فراهم میکند. جدا کردن فایل های فشرده ، ویدویی و موزیک و تورنت نیز نوعی دسته بندی محسوب می شود که کاربر میتواند به تفکیک فایل های دانلود شده خود را بررسی کند. استفاده حداکثری از حجم پهنای باند و همچنین تنظیم اینکه چه تعداد لینک همزمان دانلود شوند و خاموش شدن سیستم بعد از اتمام تمامی دانلودها نیز از دیگر قابلیت های فلش گت می باشد. پشتیبانی از قابلیت Resume لینک ها و تنظیمات پروکسی نیز از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود.

برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید!



خلاصه داستان: جدیدترین قسمت ماداگاسکار که با عنوان Madagascar 3 : Europe’s Most Wanted و نیز اسم کوتاه شده ماداگاسکار ۳ شناخته میشود داستان همان شخصیت های دوقسمت قبل را نقل میکند که همچنان در حال تلاش برای بازگشت به باغ وحش نیویورک هستند و اینبار راهشان از اروپا میگذرد و ان ها در این راه وارد سیرکی میشوند و در تلاش برای ابقا و دوباره سازی این سیرک بر می آیند..

 برای دانلود روی تصویر کلیک کنید!



           
پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:انیمیشن Madagascar 3 : Europe’s Most Wanted 2012, انیمیشن ماداگاسکار 3, دانلود Madagascar 3 با کیفیت بالا, دانلود انیمیشن Madagascar 3 با کیقیت Bluray, دانلود انیمیشن ماداگاسکار 3, دانلود انیمیشن ماداگاسکار 3 با کیفیت HD, دانلود زیرنویس فارسی Madagascar 3 : Europe’s Most Wanted 2012, دانلود زیرنویس فارسی ماداگاسکار 3, دانلود زیرنویس ماداگاسکار 3 هماهنگ با 720p, دانلود فرمت MKV ماداگاسکار 3, دانلود فیلم ماداگاسکار 3, دانلود ماداگاسکار 3 با کیفیت بالا, دانلود ماداگاسکار 3 با کیفیت بلوری, دانلود ماداگاسکار 4, دانلود مستقیم انیمیشن Madagascar 3 Europes Most Wanted, دانلود نسخه 720p انیمیشن ماداگاسکار 3, دانلود نسخه 720p ماداگاسکار 3, دانلود نسخه Bluray انیمیشن ماداگاسکار 3, دانلود نسخه با کیفیت Madagascar 3 Europes Most Wanted, دانلود نسخه بلوری ماداگاسکار 3, دانلود نسخه کم حجم ماداگاسکار 3, دانلود کارتون Madagascar 3 : Europe’s Most Wanted 2012, دانلود کارتون Madagascar 3 Europes Most Wanted, دانلود کارتون ماداگاسکار 3, دانلود کارتون ماداگاسکار 3 با لینک مستقیم, زیرنویس ماداگاسکار 3, ماداگاسکار , :: 20:16
سیدعرفان جمالی
درباره وبلاگ


شما میتوانید در این وبلاگ تبلیغات خود را نمایش دهید! برای نمایش بنر خود به این ایمیل www.perfectmahoo@ymail.com یک ایمیل بفرستید و همراه آن کد بنر خود را نیز بگذارید تا بنر شما در سایت ما قرار گیرد!
آخرین مطالب
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس zt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.