دانلودنما
فراتر از انتظار شما....

یه اینیمیشن جالب و تا حدودی خنده دار از پت و مت!

برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید!



           

یک قسمت دیگر از کارتون محبوب تام وجری...

برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید!



           
چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, :: 22:0
سیدعرفان جمالی

تریلری کاملا متفاوت از انگری بردز با کیفیت HD . نام اصلی تریلر : Angry Birds The Mighty Eagle این ویدیو را از دست ندهید .

برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید!



 

در میان تمامی سبک های بازی های کامپیوتری و حتی کنسول های دیگر تنها گرافیک و پیشرفته بودن بازی موجب جذابیت آن نمی شود و حتی بازی هایی که ساخت چندین سال پیش بوده ممکن است جنبه ی سرگرمی بیشتری نسبت به آن ها داشته باشند. Air Invasion یکی از ده ها بازی در این دسته بوده که با وجود گرافیک نسبتا کم و قدیمی جذابیت آن فوق العاده زیاد است. در این بازی میبایست با استفاده از هواپیمای بمب افکنی که در اختیارتان قرار میگیرد به مناطق مختلفی که از قبل برنامه ریزی شده هجوم بده و آن منطقه را بمباران کنید. امید است با دریافت این بازی لذت ببرید.

 

لینک::::::::::::::::>>>>برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید!

 

 

 



 

امروز براتون دانلود یه ادوب دیگه رو گذاشتم که به دلیل تحریم تو ایران پیدا نمیشه!

پس وقت رو تلف نکن زود دانلودش کن!

برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید!



این یکی ادوب برای بقیه ی مرورگر ها بجز فایر فوکس،،اپرا،،سفری

 

امیدوارم باهاش خوش بگزرونین

 

لینک دانلود :::::::::::::::>>>>برای دانلود اینجا کلیک کنید!



سلام

یه ادوب پلیر

 

یادتون بمونه این یکی برای اینترنت فقط میتونه با ::::::::>

fire fox....safari....Opera

 

اگه برای اینترنت میخواین این بر روی این مرورگر ها کار میکنه

 

لینک:::::::::>>>>>برای دانلود اینجا کلیک کنید!



از بین نرم افزارهای بهینه سازی ، اگر به دنبال نرم افزار کامل و همه کاره هستید ، مسلما نرم افزار TuneUp Utilities بایستی اولین گزینه شما باشد. TuneUp Utilities یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه سازی محسوب می شود که دارای کاربران بسیار زیادی در سطح دنیا می باشد. این نرم افزار دارای بخش های فراوانی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. یکی از ویژگی های منحصربفرد نرم افزار قدرت عیب یابی در بخشی به نام Detect and fix problems می باشد. این بخش ویژه میتواند در رفع مشکلات معمول ویندوز کمک شایانی کند. یکی دیگر از بخش های فوق العاده نرم افزار امکانی به نام Turbo Mode است. این امکان میتواند در زمانی که نیاز به سرعت بالایی جهت اجرای بازی یا برنامه سنگین دارید ، کمک حالتان باشد. در نسخه ۲۰۱۳ پاکسازی رجیستری قدرتمندتر شده است و بخش جدیدی به نام Browser Cleaner برای پاکسازی اطلاعات مرورگرها اضافه شده است. 

بخشی های دیگری نیز غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری ، غیرفعال کردن برنامه های استارت آپ ، افزایش سرعت خاموش و روشن شدن ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، پاکسازی هارد دیسک ، حذف نرم افزارها ، یکپارچه سازی و پاکسازی و بهینه سازی رجیستری ، یافتن و حذف فایل های حجیم ، بازیابی فایل های حذف شده ، حذف غیرقابل برگشت فایل های مهم ، نمایش و امکان بستن نرم افزارهای در حال اجرا ، بررسی هارد دیسک برای یافتن خطاها ، ارائه پیشنهادات برای افزایش سرعت ویندوز ، شخصی سازی ظاهر ویندوز و ده ها امکانات دیگر…

برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید!

 



بازی Re-Volt یکی از بازی‌های قدیمی و محبوب ماشین‌سواری برای کامپیوتر و کنسول‌ها به شمار می‌رود. در این بازی شما کنترل یک ماشین کنترلی را در اختیار دارید و با ماشین‌های دیگر به رقابت می‌پردازید. از نکات قابل توجه در این بازی می‌توان به محیط آن اشاره کرد که برعکس خیلی بازی‌های دیگر در این سبک، تجربه‌ی مسابقه در یک محیط باز را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین طراحی محیط نیز جالب است و همین باعث می‌شود الزاماً همیشه نخواهید از مسیر اصلی مسابقه را دنبال کنید! در این بازی همچنین سلاح‌های گوناگون برای مبارزه با دیگر ماشین‌های مسابقه قرار داده شده است. این بازی دارای ۱۴ نقشه، ۴۲ ماشین کنترلی و ۵ حالت بازی است. این نسخه برای آیفون ۵ و iOS 6 بهینه سازی شده است. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و آیپد نیاز دارید، همچنین این بازی بر روی iOS 4.3 و بالاتر قابل اجراست.

برای  دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید!



درباره وبلاگ


شما میتوانید در این وبلاگ تبلیغات خود را نمایش دهید! برای نمایش بنر خود به این ایمیل www.perfectmahoo@ymail.com یک ایمیل بفرستید و همراه آن کد بنر خود را نیز بگذارید تا بنر شما در سایت ما قرار گیرد!
آخرین مطالب
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس zt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.